به گزارش مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه خانم دکتر زهرا صفایی، کتاب برندسازی در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی پزشکی که در سال 1401 توسط دکتر زهرا صفایی، دکتر عبدالرسول خسروی، دکتر رضا رجبعلی بگلو و دکتر حبیب عمرانی خو در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر منتشر شده است.
در این کتاب میخوانید که: برند در دو رویکرد اصلی قابل دسته بندی هستند. رویکرد اول در پیوند با دیدگاه تولید کننده یا عرضه کننده محصولات و خدمات است و رویکرد دوم در برگیرنده تعاریفی است که برند را از دیدگاه مصرف کننده و ادراک او از عملکرد سازنده محصول یا خدمت مورد توجه قرار می دهد.
برای مشاهده لیست کتاب های منتشر شده با مجوز شورای انتشارات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سامانه مدیریت انتشارات دانشگاه های علوم پزشکی کشور اینجا کلیک کنید.